marți, 22 martie 2011

Once upon a time...


Photo: Pozaru'

8 comentarii:

April spunea...

Castelul din vestul salbatic? Ce de amintiri sunt acolo...
Imaginea m-a dus cu gandul la piesa asta: http://www.youtube.com/watch?v=saDv_IrzNvw

Richard spunea...

Vrei sa vii pe 2cents? Lasa-mi un email.Richard.

Sile spunea...

Ciao, sono felice di trovare sul blog un amico di Panoramio Rumeno. Bellissime le tue foto anche qui. Un caro saluto da Sile

Pozaru' spunea...

Esti o scumpa sorella! Te pup! :*

Pozaru' spunea...

Sunt de-a dreptul onorat, Richard! Te voi contacta cat de curand. Multumesc!

Pozaru' spunea...

Ciao Sile, benvenuto nel mio blog! Molto grazie per la vostra visita! Un caro saluto dall Bucarest!

Irina spunea...

Buna,
Mi-a placut ce am vazut la tine pe blog. As vrea sa facems chimb de link-uri, daca te intereseaza. Pagina mea este http://irinacomba.blogspot.com/
Multumesc, o zi buna in continuare!

Pozaru' spunea...

Buna Irina! Din principiu pun in blogroll doar blogurile de pe care pot invata ceva. M-am uitat peste alt tau si poate mai incolo...

Multumesc pentru apreciere!