vineri, 23 octombrie 2009

Farmecul Parisului - The charm of Paris

Acum ceva mai bine de 1 an mi s-a ivit ocazia sa ajung la Paris. Nu am scapat-o si am petrecut 5 zile de vis, intr-un oras frumos si incarcat de istorie. Fiecare dintre aceste zile a fost un adevarat tur de forta deoarece Parisul e plin de obiective turistice si doream sa ajung sa le vad pe toate. Din pacate, din lista pe care o facusem, nu am apucat sa vad decat aproximativ jumatate din ele. Faptul ca la fiecare pas descopeream altceva, ca am petrecut o zi numai la Disneyland, ca am mers mai mult pe jos ca nu cumva sa-mi scape ceva interesant de vazut, m-a impiedicat sa ajung la toate aceste obiective. Am plecat spre casa bucuros ca am reusit sa vad acele locuri pe care le stiam din carti sau din filme, dar si cu promisunea revenirii. In cele cateva fotografii pe care o sa le vedeti, o sa incerc sa va impartasesc putin din farmecul acestiu frumos oras.
Foto: Pozaru

Now, little more than 1 year, had occasion to visit Paris. I didn't dropped it and I spent 5 days dream, in a beautiful city with much history. Each of these days was the endurance for that Paris is full of interesting places and wanted to see them all. Unfortunately, the list that I did, I came to visit only about half of them. Fact: every step I found something new, I spent a day at Disneyland, I walk over lest you lose something interesting to see. All this I was prevented from reaching all these objectives. I went home happy that I could see where they know from books or movies, but with promise to return. The photos you'll see, I try to show you a little of the charm of this beautiful city.

Photo: Pozaru

Arc de Triomphe


Cartierul Latin


Champs Elisee


Cladiri pe malul Senei - Cartierul Latin


Gare de Lyon


Gradinile Luxemburg (in plan secund Pantheonul)


Hotel de Ville (Primaria)


Croaziera pe Sena


Noaptea in Cartierul Latin


Opera


Pantheonul


Place de la Bastille si Opera Noua


Place de la Bastille


Place des Vosges


Straduta catre Place des Vosges


La Tour Eiffel


Universitatea Sorbonne


Politia calare


4 comentarii:

Dili spunea...

Frumoaasa prezentare!
Norii aceia pe care e proiectat turnul Eiffel sunt minunati, stradutele cochete si Sena tare imbietoare (nu, n-am ganduri de sucid :D)! Totul pare asa de meticulos lucrat incat e imposibil sa nu te simti putin parizian...
Inca n-am ajuns acolo, dar poate intr-o zi...

Pozaru' spunea...

Hello Dilli! Din nou prima in vizita, merci! :) Adevarat...nu ai cum sa nu te simti putin parizian plimbandu-te pe acele stradute, respirand aerul Parisului. Iti doresc sa ajungi acolo...sa ajungeti acolo...doar voi doi! ;)

Norii aceia i-am scos eu putin in evidenta... :)

Argenna spunea...

Frumos periplul pe malurile Senei! Felicitari si pentru aceasta serie ! Incantatoare imagini!

Pozaru' spunea...

Iti multumesc, Argenna! O sa revin cu imagini de la Paris, sper sa fie o surpeiza pentru cea mica.